
Peste 700 de lideri din mediul de afaceri au luat parte, în luna iunie, la cele două sesiuni ale conferinței „Be Inspired. Make it Happen”, organizate la Timișoara (3 iunie) și Craiova (19 iunie).
Evenimentele, organizate de Asociația B-Leader și Doingbusiness.ro, cu sprijinul Raiffeisen Bank România, au reunit antreprenori, lideri de companii și experți care au discutat despre provocările actuale, inspirație și acțiuni concrete ce pot stimula performanța în afaceri.
Moderate de Andreea Esca, conferințele au avut la bază trei direcții-cheie: #provocări, #inspirație și #acțiune, fiecare abordată din perspectiva personală și profesională a speakerilor invitați.
„Această serie de conferințe se adresează liderilor de business care performează deja în zonele în care își desfășoară activitatea și care doresc să-și crească accelerat afacerea. Iar noi, ca bancă, vrem să-i ajutăm să fie mai competitivi, nu doar pe plan local, ci și internațional.”, a declarat Cristian Sporiș, Vice-Președinte, Divizia Corporate și Membru în Consiliul Director al Raiffeisen Bank România.
Discuțiile au pornit de la concluziile unui studiu recent, conform căruia 76% dintre antreprenori consideră că șansa joacă un rol important în business, în timp ce 62% evaluează mediul de afaceri ca fiind dificil. Cu toate acestea, 61% sunt încrezători că afacerile lor vor înregistra o creștere semnificativă în următorii 2-3 ani.
Perspective din business: între realism și viziune
Cristian Sporiș, Vice-Președinte la Raiffeisen Bank România, a subliniat rolul băncii în susținerea companiilor românești în procesul lor de scalare internațională: „Va trebui să facem tot ceea ce putem, fiecare la biroul lui, să fim mai eficienți, să producem mai mult cu mai puțin efort. Să rămânem competitivi pe termen lung, ne uităm să găsim firme românești care vor să scaleze internațional, astfel încât să aibă cash-flow-uri diferite și să nu fie dependente de situația economică a României”
Ionuț Dumitru, Economist- Raiffeisen Bank România a avertizat asupra necesității unei corecții fiscale și importanța progresului zilnic: „Indatorarea publică nu este sustenabilă. Dacă în fiecare zi reușim să îmbunătățim ceva, aceasta va face diferența între succes și eșec.”
Laura Mihăilă, Președinte IAA și Director de Marketing la Raiffeisen Bank, a lansat o provocare participanților: „Construiți branduri care să-i facă pe oameni să se iubească mai mult pe ei înșiși.”
De asemenea, Bogdan Popescu, COO Adapta Robotics, a oferit o perspectivă tehnologică și socială asupra ritmului alert de schimbare: „Revoluțiile sunt rare în realitate. Ceea ce numim astăzi revoluție, devine rapid doar o evoluție necesară pentru a rămâne relevanți.”
Lecții de leadership și reziliență
Alți vorbitori, precum Claudia Jagodič (Team Montage), Christian Leonte (WALDEVAR Holding) și Alexandru Stănescu (ADR Sud-Vest Oltenia), au vorbit despre importanța luării de decizii curajoase, a viziunii clare și a atragerii fondurilor europene pentru dezvoltarea regională. În special regiunea Oltenia a fost încurajată să profite de oportunitățile actuale pentru a-și susține evoluția economică.
La Craiova, conferința a fost completată de perspective valoroase din partea unor lideri precum Indra Mihăilă (Pepsico East Balkans), Gabriela Sîrbu (PROFI), Andreea Nicolae (PIVOT-C), Ana Bobircă (Hidroelectrica) și Gabriela Hârțescu (ENVISIA), care au adus în prim-plan experiențe concrete din business, sustenabilitate și inovație.
Mercedes Benz România – partener de mobilitate pentru liderii de afaceri
Un element important în logistica și experiența evenimentelor a fost colaborarea cu Popeci Auto, partener de mobilitate al conferinței. Cu sprijinul Mercedes-Benz și Popeci Auto, participanții au făcut test drive cu unele dintre cele mai avansate modele ale mărcii. Popeci Auto și-a consolidat astfel poziția de partener de încredere pentru evenimentele business de top din România, oferind nu doar mobilitate, ci și o experiență premium, perfect aliniată spiritului inovator al conferinței.
Am stat de vorbă cu unul dintre sponsorii evenimentului, reprezentant Mercedes-Benz & Popeci Auto, care ne-a spus că dorința acestora a fost să crească businessul local.
„Ne-am implicat în acest eveniment pentru că vrem să contribuim activ la creșterea mediului de business local. Credem în oamenii de aici, în viziunea lor și în curajul de a face lucrurile să se întâmple. Iar a fi parteneri de mobilitate la Be Inspired a însemnat mai mult decât prezență – a însemnat angajament, iar acest angajament rămâne ferm. Ne dedicăm cu toată forța să susținem în continuare partenerii, colaboratorii și mediul de business local. ”
— conducerea Popeci Auto
Dacă vrei să fii parte din comunitatea celor care „make it happen”, rămâi conectat cu următoarele ediții și inspiră-te din poveștile celor care aleg să acționeze.
Comunicat de presă realizat de Pion Media – Alege sa fii un BRAND, nu doar un SRL













