Lansarea noii colecții „Doctor în Uniformă” 2024 – Interviu cu cofondatoarea Ana Gubrei despre inspirație și sustenabilitate

De la un mic atelier de familie din Craiova până la o afacere cu renume național și internațional, Doctor în Uniformă a devenit sinonim cu calitatea și angajamentul pentru cei care poartă uniforma în slujba vieții. Doctor în Uniformă este un brand 100% românesc, cu o moștenire de peste 20 de ani, pornit de la nevoile specifice ale profesiei medicale și orientat către găsirea celor mai bune soluții pentru echipamentele medicale din diverse medii.

Această tradiție de excelență și inovație se regăsește acum în cea mai recentă creație a brandului, care promite să îmbunătățească standardele în materie de echipamente medicale.

Pentru acest interviu, am discutat cu Ana Gubrei, cofondatoarea brandului Doctor în Uniformă, despre noua colecție care urmează să iasă. Iată ce ne-a dezvăluit:

Care au fost sursele principale de inspirație pentru noua colecție „Doctor în Uniformă” 2024?

Noua colecție “Doctor în Uniformă” 2024 se axează pe două linii: prima este cea a imprimeurilor, iar cea de-a doua se referă la gama noastră Premium, costumele stretch. În ceea ce privește materialele imprimate, ne-am dorit o schimbare, schimbare pe care ne-am propus să o facem mai des, și anume să aducem modele noi, creând diversitate în gama noastră de produse.

Gama premium stretch aduce un model nou, tip POLO, creat atât pentru damă, cât și pentru bărbați. Ne-am dorit ca acest model să nu fie unisex, ci să cuprindă atât eleganța fiecărei categorii în parte, cât și utilitatea lui, personalizate pe nevoile fiecăruia.

Sursele de inspirație au fost aceleași, respectiv nevoia tinerilor medici și practicanți de versatilitate, dorința de a schimba puțin monotonia unei uniforme – aici introducând imprimeuri noi pentru cei care iubesc culorile în toate formele lor, ramânând în același timp utile, practice, comode, frumoase, elegante și atragatoare.

Ce aspecte tehnice sau funcționale sunt îmbunătățite în noua colecție pentru a răspunde nevoilor profesionale ale personalului medical?

Aspectele tehnice pe care le-am ales dau funcționalitatea unui echipament medical. Nevoile profesionale sunt date de mobilitate și diversitate, elemente pe care le puteți regăsi în cele două mari linii de produse. Am schimbat imprimeurile, am îmbunătățit gama stretch, am adăugat eleganța și funcționalitate acolo unde s-a constatat lipsa lor.

Care sunt materialele și tehnologiile inovatoare integrate în noua colecție pentru a asigura confortul și performanța?

Atât colecția imprimeurilor, cât și cea Premium stretch rămân neschimbate pe linia materialului. Elasticitatea lor atrag din ce în ce mai mulți clienți, iar compoziția pe care o folosim în ambele formule pare cea mai potrivită uzurii. Suntem producatori și totodată generăm consum pe piața medicală/horeca/estetică, așa că ne dorim să fim cât mai sustenabili și prietenoși cu mediul. Un material cu o compoziție corectă, rezistentă în timp, este definiția unui echipament adecvat, care poate fi purtat cu încredere zi de zi.

Cum ați abordat aspectele legate de sustenabilitate în procesul de producție al noii colecții?

Ca să fie o colecție sustenabilă, produselor din gama Premium stretch le-am atribuit un lot mai mare de material, astfel că avem continuitate în ceea ce privește stocul și culoarea lor.

Produsele imprimate au un metraj limitat, pentru a putea introduce mai des modele noi, diverse și să cuprindem în timp o gamă cât mai mare de domenii de interes (spre exemplu, modele imprimate cu privire la fiecare ramură a medicinei, fie generală sau veterinară).

Care sunt feedback-urile pe care le-ați primit de la profesioniștii din domeniul medical cu privire la colecțiile anterioare și cum ați integrat aceste informații în noua colecție?

Absolut toate modelele care prezintă produsele noastre de pe site sunt cadre medicale. Am ales să fie așa ca să putem urmări îndeaproape evoluția produselor noastre și să avem un feedback cât mai subiectiv și real. Ținem cont și de review-urile clienților, părerile lor, fie pozitive sau negative, au rolul lor constructiv. De fiecare dată când alegem să producem modele noi, luăm în calcul sugestiile de la modelele actuale, încercăm să îmbunătățim produsele, să păstrăm tabelul de mărimi actual pe cât posbil. Astfel că alegând un alt model, șansele să ți se potrivească aceeași mărime ca la un model anterior să fie foarte mari.

Este destul de dificil să ținem cont de toate părerile, produsul trebuie să se potrivescă producției în serie, iar modelele trebuie să acopere aproape toate liniile și siluetele existente, fie că sunt din România sau din Europa. Conformațiile sunt diferite, așa că cel mai mult ținem cont de utilitatea și confortul modelului.

Un cadru medical, un angajat într-un domeniu ce necesită mobilitate, își va dori să arate bine, însă cel mai important este să își poată desfașura activitatea. Acesta rămâne obiectivul principal al produselor noastre textile, obiectiv ce va fi mereu integrat în orice colecție.

Ce strategii de marketing și distribuție veți adopta pentru a promova și a aduce noua colecție către publicul țintă?

Odată cu această colecție, vrem să aducem în prim plan și un proiect la care noi lucrăm de ceva vreme și care este extrem de important pentru noi.

Dacă tot trăim în era consumului, cu siguranță îl putem tempera. În domeniile pentru care noi creăm echipamente de lucru, diversitatea unei garderobe este o necesitate și nu un moft. De aceea, oricât de atragatoare este o uniformă nouă, rămâne întrebarea: ce fac cu celelalte 5-8-10 echipamente?

Așadar, campania noastră de reciclare, le aduce în prim plan posibilitatea clienților de a-și reînnoi garderoba, de a “scăpa” de produsele vechi/uzate într-un mod sustenabil și de a-și cumpăra un costum nou cu extra reducere. Ne ocupăm de colectarea de la client a echipamentelor vechi, indiferent de producatorul/proveniența lor, urmând să primească un voucher cadou aplicabil la următoarea achiziție.

Pentru ca toată această dorință de nou, de a fi în trend să nu lase în urmă grămezi uriașe de gunoaie textile, poate reușim, puțin câte puțin, să facem “curățenie” și totodată să ne promovam produsele, bucurându-ne de calitatea și modelele lor.

Cum vedeți evoluția viitoare a brandului „Doctor în Uniformă” și care sunt planurile pentru a continua să inovați și să vă extindeți pe piață?

Doctor în Uniformă va continua să crească și să învețe constant. Nu este un domeniu în care să reinventăm roata, dar o putem îmbunătăți constant. Suntem conștienți de poluarea textilă la nivel mondial și de impactul pe care industria fashion îl are asupra mediului, de aceea vrem să ne dezvoltăm sub umbrela unor materiale sustenabile, prietenoase cu mediul.

Ne dorim să ne extindem mai mult pe plan intern și extern, însă nu înainte de a controla consumul pe care îl generăm, atât prin campania noastră de reciclare a costumelor uzate, cât și prin introducerea unor materiale sustenabile, reciclabile, sănătoase pentru noi și mediul înconjurător.

Pentru a fi la curent cu lansarea noii colecții de uniforme medicale, dar și pentru mai multe modele de costume medicale Doctor în Uniformă, vă invităm să vizitați site-ul lor și să îi urmăriți pe Facebook sau Instagram.

Cu un angajament constant pentru calitate, inovație și sustenabilitate, Doctor în Uniformă rămâne un lider în domeniul echipamentelor medicale, pregătit să își întâmpine clienții cu cele mai bune produse.

Comunicat de presă realizat de Pion Media – Alege sa fii un BRAND, nu doar un SRL!

Ești o agenție de publicitate / SEO sau un brand? Îți oferim publireportaje în site-ul nostru la prețuri avantajoase. Contactează-ne pentru o ofertă.